הקמת מועדון לקוחות יכול להתבצע בשני אופנים.
- הקמת מועדון לקוחות ייחודי משלכם מבסיס
- השכרת מועדון לקוחות קיים
השיטה הראשונה היא שיטה שמצריכה השקעה כספית ראשונית היות ויש להקים ממש מערכת עם חוקים ומבנה. השיטה תאפשר לכם גם לשנות דברים לאורך הדרך מבלי להיות תלויים בגורמים נוספים.
בשיטה השנייה אין השקעה ראשונית שהרי אתם הולכים “לרכוב” על ממערכת קיימת אשר לטובתה תשלמו ריטיינר חודשי שמאפשר לכם את השימוש במערכת. במידה ומערכת כזו עונה על כל הצרכים שלכם אתם בהחלט יכולים לשקול את זה רק תזכרו שבמידה ויהיה לכם רעיון שמאוד תרצו לקיים אותו לא בטוח שתוכלו היות וזו לא המערכת שלכם.
יש לעשות גם חשבון כלכלי. מצד אחד יש לכם תשלום חודשי ומצד אחר יש השקעה חד פעמית. צריך לעשות את החישוב מה יותר כדאי מבחינה כלכלית.
אז אם אני צריך לסכם את זה בקצרה הייתי אומר שיש שני דברים מהותיים שאתם צריכים לשקול: - העניין הכלכלי
- עניין החופשיות לפתח דברים קדימה
אבל מה קורה אם אין לכם רעיונות ואתם לא יודעים לבנות מועדון לקוחות? האם זה אומר שאתם בהכרח תפנו למועדון קיים?
התשובה היא לא מסיבה פשוטה שיש אנשי מקצוע שכן יודעים איך לבנות לכם את המועדון הייחודי שלכם.
ונסיים אולי בשאלה שאיתה היינו אולי צריכים להתחיל. למה בכלל אתם צריכים מועדון לקוחות?
התשובה היא קודם כל פסיכולוגית, אנשים אוהבים תמיד להיות חלק ממשהו, להיות חלק מקבוצה.
בנוסף, הם מבינים שכחברים במועדון יהיו להם הטבות. אתם יודעים כמה פעמים לקוחות אמרו לי אנחנו מחזיקים LIFE STILE רק כי יש לי הטבה כזו וכזו או לצורך העניין כרטיס American express כי אנחנו מקבלים נקודות באל על.
לקוחות מחפשים את המבצעים, את ההנחות.
מועדון לקוחות מאפשר לכם לשלוט בהנחה ולייצר מבנה מכירה שיש חוכמה מאחוריו.